Dag på stan

Var på stan vid 12.. Köpte solskydd på Apoteket.. (varför köpa solskydd när det regnar)..
Åt lunch med Sussi.. Blev så mätt att jag undrar om jag behöver äta mer i helgen... Så gick vi lite i affärer.. Sussi skulle ha shorts till sin flicka, men vi hittade inga.. Köpte T-shirts på Cubus.. Så var vi på Maxi och där köpte jag kattmat, tvättmedel och Tidningen Får Jag Lov... Tänker börja prenumerera på den igen... Den är bra...

Får Jag Lov nr 2!

• Robert Gustafsson är aktuell som dansbandssångare i Rolandz. Vi fick en pratstund, och en dans, med honom!

• Lasse Stefanz-sångaren Olle Jönsson visar upp sin garderob!

• Paul Sahlin berättar om sin väg från flickidolen Paul Paljett, via dansbandskarriären till hans nuvarande yrke: begravningsentreprenör!

• Titanix firar 30 år! Får Jag Lov berättar sagan om hur det började - och fortsatte!

• Gert Lengstrand har skrivit mängder av hits. Hans son Jonas går i pappar fotspår!





En sväng på Systemet hann vi med... Där träffade jag Frida och Henkes ungar.. Elly och Lucas. Vi väntar på pappa sa Elly.. Hon visste tom vad han skulle köpa... Hon är ju bara tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0