Håller mitt llöfte

den 6 maj lovade jag att skriva ett inlägg utan att rätta det.. Det blev ju fel redan i rubriken, men dnu verkar det vara felfritt.. Ett litet d smög sig in,.. kanske går läsa det ta inlägg ändå..

Blir inte så kul osm jag hade trott då alltså...

idag jhade kag stulit tvättiden av en kärring ... Och när hon berättade det så blev jag så full iskratt att jag nästan skrattade än att be om ursäkt, måste a verkat underligt i hennes ögn och örin..

lote fel blev det , men inte så jycej mycket.. Lanske är rätt bra på att skriva ändå... Men ibland slinter man på tangernterna... Kqn nog även en duktig sekreterare göra... Tror coh hoppas jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0